2014. szeptember 15., hétfő

Zsák a foltját...



Időről időre feltűnnek a közösségi oldalakon elrettentő társkereső képek. Természetesen messze földről importált fotókon mosolyoghatunk.

Gondoltam megnézem, milyen a hazai felhozatal. Válogatásom egyoldalú, mert csak nők – ráadásul inkább a középkorúak - társkeresőkre feltett képei közt tallóztam. (Nem akartam félreértésre okot adni azzal, hogy férfitársaim hirdetéseit böngészem.)

Nem elemeztem tudományos alapossággal a profilképeket. Az azért hamar feltűnt, hogy majd minden harmadik-negyedik képen napszemüveg mögé bújtatták a tekintetüket. Kétségtelen, hogy a szemüveg „öltöztet”, előnyösen takarja a ráncokat. Nem ritkák a sok évvel korábbi – nem egy esetben érettségi tablóra készült – képek sem. Ezen kívül tipikus még a különböző családi fotókból kivágott, terített asztalos, születésnapi tortás jelenet. Egy további jellemző kategória, mikor valamilyen híres műemlék mellett pózolnak. E képcsoport alfaja a poénoskodó beállítás. A Pisai ferde tornyot megtámasztó kéz, piramis a terpesztett láb között, Eiffel-torony a fej tetejére „komponálva, stb.

Miközben az egyik társkereső oldalait lapozgattam, azon meditáltam, vajon miért gondolták ezek a nők, hogy „ezek” a képeik segítenek az ideális társ megtalálásában? Mit árulnak el a közreadott fotók?

Kigyűjtöttem néhány érdekeset, mókásat, elgondolkoztatót, vicceset.

Íme az én értelmezéseim, megjegyzéseim, inkább frivol hangnemben.  (A személyiségi jogokat igyekeztem tiszteletben tartani azzal, hogy az arcokat kitakartam, bár így sajnos sok szép pillantás veszett kárba.)

Nézzük akkor együtt!

Akik már találtak társat, csak valahogy mégsem az igazit

A reménykedő, aki már felvette a kiszemelt férfihoz hasonló lábtartást, de a decens úriember egyelőre csak maga elé néz, rendületlenül.




Aki a nagy költő társaságában álmodón-mélázva mintha azt üzenné: „Csak a szívemen át…” … „az „értelemig és tovább…”




A papa és én, így együtt, kézenfogva, együtt megöregedve, ugye milyen szépek vagyunk?




A gyengéden oltalmazó-gondoskodó nő (Jobbra hátul a villámhárító vezetéke, ebben is vegyük észre a biztonságra törekvés képi szimbólumát!)




Még hogy csak a férfiak pózolnak kedvenc autójuk mellett? Ez aztán a járgány, egy igazi, békebeli Csepel D-441-es! Micsoda kalandokra hív! (Igaz, nincs szervo, úgyhogy erőteljes férfierő kell a kormányzáshoz.)



Sellőlány a Balatonon (Bár mintha az uszonya lemaradt volna. Sebaj, így gyorsabban hozza a konyhából a sört…)




A kis „sörissza”, férfiak álma, főleg, ha kiderül, hogy még a focit is szereti. (A birtokló kéztartás vajon arra utal, hogy ez az én napi adagom?)



A kis mohó (Ez az utolsó üveg, de hagyok belőle egy kortyot, ha szépen kéred!)




Az emancipált, erős, öntudatos nő! (Húzd össze magad, mert még a konyhában se lehetsz biztonságban, idenézz, micsoda muszkli!)




A domina (Ha szemetelsz, bizony felszedetem veled, hiába nyavalyogsz a lumbágód miatt!)


A „vicces” (Esetleg enyhe utalás némi szado-mazo-hajlamra?)



A rejtőzködés mestere 1.(Kukucs, itt vagyok a bokor mögött!)



A rejtőzködés mestere 2. (Bele tudok simulni a kövek, sziklák réseibe is.)



A rejtőzködés mestere 3. (Gyönyörűséges homokbánya, mit nekem Kanári szigetek?)



A romantika (vagy inkább giccs?) tipikus esete (Fehér galamb, csőrében a szerelem rózsájával, piros szalaggal kirajzolt szív, és persze gyöngyvirág – ami állítólag növeli a férfiak libidóját)-,  van-e férfiszív, ami nem dobban erre a látványra hatalmasat?)



A szeretet tobzódása (Te kis csacsi!)




Oltalmazó ölelés (Remélem, közben nem nehezedett rá nagyon a kutyus farkára, mert van, neki elég baja amúgy is.)



Anyuci pici kis kedvence (Kell-e ennél gyengédebb, csókra csücsörödő száj? Ki az, aki ennek ellent tud állni?)



Férfitársaim, sok sikert!!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése